عارضه یابی سازمان ها

  • انجام فرآیند میستری شاپینگ حضوری
  • انجام فرآیند میستری شاپینگ تلفنی
  • آنالیز فضاها و ساختارهای سازمان
  • بررسی دکوراسیون ساختمان و نحوه چیدمان ( ارزیابی کار و زمان )

 

تدوین استراتژی ها

  • مشخص کردنMission & vision های سازمان
  • مشخص کردن نقاط قوت و ضعف داخلی سازمان و فرصت ها و تهدیدهای خارجی سازمان ( SWOT )
  • ایجاد یک برنامه مدون با مشخص بودن حداکثر زمان مجاز انجام و افراد مسئول اجرای فرآیندها
  • ایجاد طرح تشویق و تنبیه

 

استاندارد سازی ها

  • تهیه چک لیست های تخصصی در کلیه امور ،۵، نمایشگاه ها ، امور روزانه ، هدف گذاری ها و  …
  • استاندارد سازی زبان بدن
  • استاندارد سازی ارتباط با مشتری ( ایجاد دیالوگ و فرمت سازمانی (
  • استاندارد سازی پوشش سازمان
  • استاندارد سازی برنامه زمان بندی
  • استاندارد سازی گزارش دهی

 

منابع انسانی ( استخدام )

  • استخدام نیرو
  • سنجش رضایت شغلی
  • آنالیز پوزیشن شغلی
  • عارضه یابی فردی
  • روانشناسی نیروی انسانی

 

 

 

تیم سازی

  • ایجاد روحیه کار تیمی در کلیه سطوح سازمان با برگزاری بازی های متنوع
  • تشکیل تیم های مختلف مرتبط با هر بخش از قبیل ( GTO ، R&D ، فروش ، بازاریابی ، اتاق فکر ، طرح و برنامه و …

 

 دیجیتال مارکتینگ

آنالیز فضای مجازی کسب وکار و ارائه راهکارهای کاربردی

ایجاد زیرساختهای دیجیتال منطبق بر فعالیتهای سازمان 

آموزش دیجیتال مارکتینگ به پرسنل

بازاریابی و تبلیغات در دنیای دیجیتال

توسعه فرآیندهای کسب وکار در دنیای دیجیتال

 

تبلیغات و برندینگ

  • ایجاد کمپین های تبلیغاتی
  • بهره گیری از چهره های مردمی
  • یافتن موقعیت های مکانی و زمانی استراتژیک جهت تبلیغات و برندینگ

·         یک برند قدرتمند چه چیزهایی را به سازمان شما اضافه می کند؟

·       تصمیم سازی

  • در دنیای امروز با پدیده کاهش زمان تصمیم گیری و انتخاب روبه رو هستیم .این برندها هستند که در زمان خرید به کمک ما می‌آیند و گزینه‌های انتخابی را محدود می‌کنند.هرچه بیشتر شنیده شده شوید بیشتر انتخاب می‌شوید

·       بازگشت سرمایه سریع تر

  • زمانی که برند می‌شوید قدرت مذاکره در دستان شماست،شما تعیین می‌کنید محصولتان چگونه به بازار عرضه شود،تقاضا برای محصول شما بسیار است و سرمایه در گردش شما چندین بار در طول یک بازه زمانی، برای شما ایجاد سود می‌کند

·       پذیرش محصولات جدید

  • مشتریان با نام و نشان شما آشنا هستند،شما را رصد می‌کنند از توانایی شرکت در تولید و ارائه محصولات جدید آگاهی دارند و حتی ممکن است برای دریافت سریعتر رسیدن به محصول جدید شما صف بکشند.

 

·       موضع قدرت در برابر واسطه ها

  • اگر برندشما صاحب قفسه‌های ویژه در فروشگاه‌ها گردد و مشتریان خواهان استفاده از محصولات شما باشند، آنگاه واسطه‌ها هم برای قراردن خود در جریان سود شما، ترجیح می‌دهند با شرایط شما کار کنند.

·       وفاداری مشتریان

  • مشتریان یک‌شبه عاشق برند نمی‌شوند، در چرخه یک فرآیند قرار می‌گیرند وعده‌هایی از شما دریافت می‌کنند که شما با پایبندی به آن مشتریان را بیشتر درگیر خود می‌کنید و دلیلی می شود که به برند و سازمانتان وفادار شوند.

·       افزایش سهم بازار

  • برندها باعث اعتماد و تعلق عاطفی مشتریان می‌شوند و رابطه مشتریان و محصولات را تقویت میکنند و این عامل تحمل کشمکش‌های قیمت گذاری و پیروزی در برابر محصولات رقیب خواهد بود.

 

·       آهنربای متخصصان حرفه‌ای

  • برای پیدا کردن نیروهای متخصص و حرفه‌ای باید زمان و هزینه زیادی صرف کنید ولی زمانی که برند می‌شوید افراد متخصص ترغیب می‌شوند با شما همکاری کنند تا به عنوان یک افتخار در رزومه کاری خود ثبت کنند.

·       شخصیت مثبت

  • داشتن تجربه‌ی برندی که هم زمان با تأیید و برداشت‌های مثبت اولیه باشد علاقه به برند را افزایش می‌دهد و باور مشتریان درباره آنچه هستید و آنچه انجام می‌دهید را شکل می‌دهد.

·       نرخ مراجعه مشتریان پُربازده

  • همه مشتری شما نیستند ،مشتریان شما علایق و فرهنگ مشخصی دارند شاید تعداد آنها محدود باشد ولی بیشترین سود را برای شما ایجاد می‌کنند و خدمات بهتری از شما دریافت می‌کنند.