- انجام فرآیند میستری شاپینگ حضوری
- انجام فرآیند میستری شاپینگ تلفنی
- آنالیز فضاها و ساختارهای سازمان
- بررسی دکوراسیون ساختمان و نحوه چیدمان ( ارزیابی کار و زمان )
- مشخص کردنMission & vision های سازمان
- مشخص کردن نقاط قوت و ضعف داخلی سازمان و فرصت ها و تهدیدهای خارجی سازمان ( SWOT )
- ایجاد یک برنامه مدون با مشخص بودن حداکثر زمان مجاز انجام و افراد مسئول اجرای فرآیندها
- ایجاد طرح تشویق و تنبیه
- تهیه چک لیست های تخصصی در کلیه امور ،۵S ، نمایشگاه ها ، امور روزانه ، هدف گذاری ها و …
- استاندارد سازی زبان بدن
- استاندارد سازی ارتباط با مشتری ( ایجاد دیالوگ و فرمت سازمانی (
- استاندارد سازی پوشش سازمان
- استاندارد سازی برنامه زمان بندی
- استاندارد سازی گزارش دهی
- استخدام نیرو
- سنجش رضایت شغلی
- آنالیز پوزیشن شغلی
- عارضه یابی فردی
- روانشناسی نیروی انسانی
- ایجاد روحیه کار تیمی در کلیه سطوح سازمان با برگزاری بازی های متنوع
- تشکیل تیم های مختلف مرتبط با هر بخش از قبیل ( GTO ، R&D ، فروش ، بازاریابی ، اتاق فکر ، طرح و برنامه و …
دیجیتال مارکتینگ
آنالیز فضای مجازی کسب وکار و ارائه راهکارهای کاربردی
ایجاد زیرساختهای دیجیتال منطبق بر فعالیتهای سازمان
آموزش دیجیتال مارکتینگ به پرسنل
بازاریابی و تبلیغات در دنیای دیجیتال
توسعه فرآیندهای کسب وکار در دنیای دیجیتال
- ایجاد کمپین های تبلیغاتی
- بهره گیری از چهره های مردمی
- یافتن موقعیت های مکانی و زمانی استراتژیک جهت تبلیغات و برندینگ
· یک برند قدرتمند چه چیزهایی را به سازمان شما اضافه می کند؟
· تصمیم سازی
- در دنیای امروز با پدیده کاهش زمان تصمیم گیری و انتخاب روبه رو هستیم .این برندها هستند که در زمان خرید به کمک ما میآیند و گزینههای انتخابی را محدود میکنند.هرچه بیشتر شنیده شده شوید بیشتر انتخاب میشوید
· بازگشت سرمایه سریع تر
- زمانی که برند میشوید قدرت مذاکره در دستان شماست،شما تعیین میکنید محصولتان چگونه به بازار عرضه شود،تقاضا برای محصول شما بسیار است و سرمایه در گردش شما چندین بار در طول یک بازه زمانی، برای شما ایجاد سود میکند
· پذیرش محصولات جدید
- مشتریان با نام و نشان شما آشنا هستند،شما را رصد میکنند از توانایی شرکت در تولید و ارائه محصولات جدید آگاهی دارند و حتی ممکن است برای دریافت سریعتر رسیدن به محصول جدید شما صف بکشند.
· موضع قدرت در برابر واسطه ها
- اگر برندشما صاحب قفسههای ویژه در فروشگاهها گردد و مشتریان خواهان استفاده از محصولات شما باشند، آنگاه واسطهها هم برای قراردن خود در جریان سود شما، ترجیح میدهند با شرایط شما کار کنند.
· وفاداری مشتریان
- مشتریان یکشبه عاشق برند نمیشوند، در چرخه یک فرآیند قرار میگیرند وعدههایی از شما دریافت میکنند که شما با پایبندی به آن مشتریان را بیشتر درگیر خود میکنید و دلیلی می شود که به برند و سازمانتان وفادار شوند.
· افزایش سهم بازار
- برندها باعث اعتماد و تعلق عاطفی مشتریان میشوند و رابطه مشتریان و محصولات را تقویت میکنند و این عامل تحمل کشمکشهای قیمت گذاری و پیروزی در برابر محصولات رقیب خواهد بود.
· آهنربای متخصصان حرفهای
- برای پیدا کردن نیروهای متخصص و حرفهای باید زمان و هزینه زیادی صرف کنید ولی زمانی که برند میشوید افراد متخصص ترغیب میشوند با شما همکاری کنند تا به عنوان یک افتخار در رزومه کاری خود ثبت کنند.
· شخصیت مثبت
- داشتن تجربهی برندی که هم زمان با تأیید و برداشتهای مثبت اولیه باشد علاقه به برند را افزایش میدهد و باور مشتریان درباره آنچه هستید و آنچه انجام میدهید را شکل میدهد.
· نرخ مراجعه مشتریان پُربازده
- همه مشتری شما نیستند ،مشتریان شما علایق و فرهنگ مشخصی دارند شاید تعداد آنها محدود باشد ولی بیشترین سود را برای شما ایجاد میکنند و خدمات بهتری از شما دریافت میکنند.